Švýcarská společnost Fashion Days, prvotřídní prodejce módních kolekcí a luxusního zboží ve střední a východní Evropě, představila novou mobilní aplikaci vyvinutou speciálně pro nakupování prostřednictvím iPadu. Tuto mobilní aplikaci nabízí Fashion Days jako první online obchod v České republice a rozšiřuje tak již dřívější aplikaci pro iPhone. Přes 200 000 produktů od více než 500 světových značek je nyní ještě dostupnější! Možnost nakupovat kdykoliv a odkudkoliv naprosto odpovídá požadavkům dnešního životního stylu.
Prokazatelně pozitivní výsledky spolu s obchodní strategií Fashion Days soustředící se na moderní technologie jsou v souladu s neustále rostoucím trendem, jímž je právě online nakupování pomocí mobilních zařízení. Světový výzkum IBM napovídá, že tento způsob nákupu v následujících letech na trhu převládne. Celých 12 % uživatelů moderních komunikačních technologií si aktuálně vybírá služby na základě toho, jestli daný obchodník nabízí možnost výběru zboží i prostřednictvím mobilních zařízení. Jak vyplývá z výsledků dotazníku společnosti Digitribe and Pragmatica, zákazníci se k internetu připojují na různých místech a jsou stále mobilnější – využívání smartphonů vzrostlo v roce 2013 o 73,5 %. Podíl tabletů také stoupá – z celkového počtu uživatelů internetu dnes tvoří majitelé tabletů 12,6 % (v roce 2012 to bylo pouhých 5,4 %).
Po uvedení nové aplikace pro iPad očekává Fashion Days ještě větší nárůst prodejů přes mobilní zařízení. V minulých třech měsících (květen – červenec 2014) tvořily nákupy přes mobil 31 % celkového obratu společnosti a toto číslo neustále stoupá.
Aplikace pro iPad se ovládá jednoduše a intuitivně a plně využívá nejvýraznější výhody tabletu, kterou je velká obrazovka. Zákazníci díky ní vidí velké obrázky ve skvělé kvalitě, neunikne jim žádný detail prohlíženého zboží a mohou si tak lépe užít pohled na barvy, textury a celý výrobek. Nová aplikace Fashion Days pro iPad je nyní dostupná v App Storu a lze si ji stáhnout zcela zdarma. V blízké budoucnosti společnost plánuje uvést na trh i aplikaci pro operační systém Android.
„Naše nová aplikace pro iPad umožňuje okamžitý a snadný přístup k rozmanitým výrobkům, které prodáváme. Předcházelo jí nedávné uvedení nového uživatelského menu pro náš online obchod, které nabízí vyhledávání produktů podle různých kritérií – podle pohlaví, značky, kategorie zboží nebo podle posledních kolekcí. Naším hlavním cílem a přáním je učinit nakupování pro naše zákazníky ještě příjemnější a pohodlnější,“ říká Evgeniya Markova, vedoucí brand marketingu ve Fashion Days. „Móda nás dnes obklopuje ze všech stran – i v běžném životě nacházíme stálou inspiraci pro nevšední vzhled a osobitý styl. Proto se snažíme zpřístupnit náš online obchod každému a nabídnout mu individuální způsob prohlížení zboží a jeho nakupování. Tak může zákazník neustále kontrolovat nabídku svých oblíbených značek a vybírat dle svého přání,” dodává.