Reklama

Deník Metro spouští novou kampaň

Nová image kampaň Moje město, moje Metro! je zaměřena nejen na Prahu, ale i na regiony a města, kde nejčtenější zdarma distribuovaný deník vychází. Symbolem kampaně se stalo srdce a trasa metra.

„Nově vzniklé kreativě dominuje nejen srdce, ale také piktogram metra. Brandovou barvou je zelená, takže jsme v rámci naší zelené použili místo zastávek konkrétní města, kde je metro k dostání. Chceme tak připomenout čtenářům deníku, že Metro není pouze pražskou záležitostí,“ říká Jakub Strýček, marketingový ředitel mediální skupiny MAFRA.
 
metro_kampan_big

Kampaň vznikala pod perem mediální skupiny Mafra, můžete ji vidět na billboardech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a také například v Pardubicích.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!