Přední český prodejce elektroniky Datart spustil se začátkem školního roku novou podobu svého internetového obchodu. Nový web má výrazně přehlednější uživatelské prostředí, vyhledávání nebo popisy produktů. Přináší zcela nový košík a přizpůsobuje se uživateli na základě reálného chování ostatních zákazníků.
„Zásadně se změnila viditelná část webu. Důraz jsme kladli na přehlednost a inspirovali jsme se především aktuálními trendy a logickým seskupováním objektů. To je známé například ze sociálních sítí,“ komentuje Jan Samko, marketingový ředitel společnosti. Právě jeho tým od jara letošního roku na redesignu pracoval.
Aktualizace obsahuje nejen nový design, ale i řadu pomocníků a inteligentních plug-inů. Ty mění stránky podle potřeb a individuálního chování zákazníků, kteří zboží již nakoupili či vyhledávali. Takto vytvořený obsah pomáhá zákazníkům při výběru a asistuje těm, kteří nemají dostatečné technické znalosti.
„Od teď každý uživatel svým nákupním chováním vytváří cestu či vazby pro doporučení dalším zákazníkům. Oblíbené produkty, či to nejlepší z vhodného příslušenství, to vše má zákazník nyní při ruce. Nákup se tak stává příjemným a efektivním procesem a ne pouhým zběsilým klikáním“, doplňuje Jan Samko.
Uživatel snadno zjistí jaké aktuální slevy a akce Datart nabízí, jaké zboží je nejprodávanější, podle čeho vybrat daný spotřebič nebo si může přečíst recenze konkrétních produktů. Rady a návody, jak vybrat jednotlivé spotřebiče, najde uživatel hned na úvodní stránce. Nový vzhled internetového obchodu je tak dalším krokem v projektu redesignu prodejen Datartu. Jeho hlavním cílem je, aby se zákazník při nákupu cítil příjemně a s náležitou péčí.
„Stavěli jsme web tak, abychom na něm rádi nakupovali my sami. Věřím, že se na něj zákazníci budou rádi vracet,“ dodává Jan Samko.
Společně s e-shopem probíhá expanze i v kamenných prodejnách. Do konce roku Datart představí ještě dvě nové prodejny v Jihlavě a Trnavě a jednu kompletně modernizovanou v Ostravě.