Dance rádio prošlo v průběhu října a listopadu řadou změn. Proměnila se zejména hudební skladba, která reflektuje aktuální trendy na elektronické taneční scéně a změn se dočkala i vizuální podoba rádia, vč. loga.
Tým Dance rádia rovněž personálně posiluje o známého DJ Roxtara, vítěze národního finále Redbull 3style. Dance rádio spustilo současně také printovou kampaň v titulech vydavatelství CN Invest, Empresa Media, Burda a Bauer Media Praha a outdoorovou kampaň v síti Famedia v Praze.
„Dlouhodobě jsme řešili, jak dodat Dance rádiu novou energii, a nyní přicházíme s novým konceptem. Ten se projeví jak v samotném programu stanice a zejména hudební dramaturgii, tak i v marketingové komunikaci. Věřím, že všechny tyto změny dopomohou Dance rádiu k tomu, aby se stalo volbou číslo jedna pro cílovou skupinu hudebních nadšenců a fajnšmekrů,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR.
Programové změny na Dance rádiu
Rádio přistoupilo například ke změnám v hudební dramaturgii, která ještě více akcentuje současné trendy žánry na elektronické taneční scéně. „Snažili jsme se držet žánrovou pestrost v rámci elektronické hudby. Hrajeme největší hity z těchto žánrů a stylů: house, deephouse, progressive, electro, d’n‘b, funky breakbeat až po trance a tech house. Významnou roli hrají i kultovní interpreti z 90tých let a roku 2000 např. Groove Armada, Orbital, Leftfield, Daft Punk, Chemical Brothers a jejich singl Hey Boy, Hey Girl, kterým jsme se inspirovali v naší reklamní kampani,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2 a Dance rádia a dodává: „Naše programové schéma též prošlo proměnou. Postavili jsme silnou odpolední show, upravili složení a časy oblíbených večerních shows například Hardwell On Air, Armin van Buuren, Pete Tong atd.“
Personální posila – DJ Roxtar
DJ Roxtar je nová posila teamu Dance radia a posluchači ho mohou slyšet každý všední den mezi 14.00 – 18.00 hodinou v show s názvem Roxtime. Celý drive je pojatý zábavně, a kromě nových rubrik, zajímavých hostů a soutěží, zde posluchači mohou slyšet ty nejsilnější taneční songy. S Roxtarem Dance rádio spolupracuje i na nové hudební dramaturgii.
Kampaň a nové logo
Dance rádio také aktuálně spustilo printovou kampaň v titulech vydavatelství CN Invest, Empresa Media, Burda a Bauer Media Praha a outdoorovou kampaň v síti Famedia v Praze, jejíž vizuální podoba má připomínat atraktivní taneční párty. Nové logo z dílny Robina Stenczla zase lépe akcentuje aktuální trendy, kterým dominují jednoduché linie a kontrastní barvy vyjadřující vášeň, energii, dynamiku a taneční rytmus, tedy hlavní atributy Dance rádia.