V reálném čase lze dnes měřit celou řadu ukazatelů, které je následně možné analyzovat třeba každý měsíc, nebo i každý den. Společnosti prakticky ze všech odvětví přitom díky analytickým nástrojům dokáží identifikovat zásadní momenty v rozhodování zákazníka a dokáží vyhodnotit, nakolik byla zákazníkova očekávání v těchto momentech splněna.
Takto sebraná data je pak možné použít k řešení řady problémů od schvalovacích procesů, přes identifikaci a řízení následných nabídek klientovi až po celkovou analýzu spokojenosti.
Na blížící se konferenci se sejde řada odborníků z Česka i ze zahraničí, kteří představí nejnovější trendy i vlastní zkušenosti s využitím analytických nástrojů. Ioannis Stavridis, Senior Manager Global Practice Customer Intelligence, představí SAS Customer Decision Hub jako centralizované místo pro zapojení všech digitálních kanálů. Petr Svoboda, konzultant pro analýzu a návrh informačních systémů v energetice ze společnosti Unicorn Systems, zase vyzdvihne nutnost přesné predikce chování nepředvídatelného zákazníka a Team Leader of CRM Campaign Managers v Raiffeisenbank Lukáš Zahradníček následně z vlastní zkušenosti poradí, jak uspět při nasazení SAS Customer Intelligence do reálného provozu. Program zakončí se svou přednáškou Dominik Hrodek, Deputy Managing Director digitální agentury Dark Side, který objasní výhody exaktní, precizní a přitom neotřelé práce s daty mimo jiné na příkladu projektu Česko v datech.
SAS Customer Intelligence Roadshow se uskuteční ve středu 18. května 2016 od 9:00 v prostorách Corinthia Hotel Prague (Kongresová 1655/1, Praha 4). Vstup na konferenci je zdarma a registrace je možná na adrese http://bit.ly/1W9HWC0.