Reklama

DAGO přichází s novými POP stojany pro Tassimo

Nakupující mohou v prodejnách tuzemské maloobchodní sítě Ahold nově zaujmout jedinečné POP stojany pro kávové kapsle Tassimo. O jejich design, výrobu a instalaci se postarala společnost Dago, jež poskytuje fullservisové služby v oblasti vzdělávání, designu, výroby a implementace POP materiálů.

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěži POPAI Awards 2012 motivovalo tým firmy Dago k vytvoření modernější verze úspěšného POP média. „Rozhodli jsme se ve spolupráci s naším dlouholetým klientem navrhnout, vyrobit a následně implementovat nový podlahový stojan Tassimo s půdorysem pouhé jedné čtvrtiny palety,“ shrnuje Martin Vorel, managing director společnosti Dago. Zadavatelem projektu byla společnost Mondelez, o design, výrobu a implementaci už se postarala společnost Dago.

Deska a keramický obklad přímo evokují kuchyni, a to uprostřed běžné prodejny

Nový stojan je charakteristický jedinečným spojením přístroje známé a spolehlivé značky Bosch a oblíbené kávy Tassimo. „Navržený design a provedení evokují atmosféru domácí kuchyně, čehož jsme docílili použitím tematických prvků, jako je reálná pracovní deska kuchyňské linky či mozaikový keramický obklad,“ vysvětluje Marek Končitík, sales director firmy Dago. Nové provedení stojanu navíc skvěle naplňuje předpoklady výkonného POP média, a to díky svému tvaru, barevnému provedení a silnému propojení se značkou Tassimo.

Tassimo

Využití LTD desek s vysokým leskem a prosvětlených 3D log zaručuje luxusní vzhled a dominanci v prostředí jednotlivých prodejen maloobchodního řetězce Ahold, kde jsou aktuálně stojany umístěny. Díky jednoduchému členění poskytují tyto podlahové POP prostředky potenciálním zákazníkům rovněž snadnou orientaci i manipulaci s prezentovaným zbožím.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!