Komunikační P.O.P. agentura DAGO navrhla a zhotovila pro společnost Nestlé Česká republika s.r.o. hravý a barevně výrazný shop-in-shop JOJO Mixle Pixle na podporu prodeje známých bonbónů.
V tuzemských prodejnách Tesco tak možná brzy vznikne specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. „Shop-in-shop už z dálky vyniká svou barevností, v blízkosti vás však zaujmou především 3D makety bonbónů v nadživotní velikosti, které navíc upoutají vícero smyslů. Jelikož jsou měkké jako skutečné bonbóny, pobídnou nakupující také k doteku,“ popisuje hravou P.O.P. aplikaci Michal Sůlovec, projektový manažer společnosti DAGO.
Bonbónový svět prozatím funguje pouze na Slovensku. „Slibujeme si od něj především zvýraznění bonbónů JOJO v nákupních regálech se sladkostmi a následné zvýšení prodejů cukrovinek této značky,“ uvádí Juraj Michajlov, Trade Marketing Channel Manager Confectionery pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Nestlé Česká republika s.r.o.
LCD displej přehrává bonbónové spoty
A vytrhnout zákazníky z nákupní rutiny, to tento shop-in-shop skutečně umí. Nejen výše zmíněnou hravostí a barevností, ale především LED osvětlením, které zvýrazňuje samotné produkty a také logo JOJO. K lepšímu upoutání pozornosti pomáhá i zadní zrcadlová stěna, jež odráží barevně výrazné pytlíky s bonbóny.
Která část této in-store aplikace tedy slouží k podpoře prodejů? „Především zabudovaný LCD displej, jenž přehrává jednotlivé spoty daného druhu bonbónů. Důležitou součástí shop-in-shopu je i akční zóna, kam lze umístit aktuální novinky,“ vysvětluje blíže Sůlovec ze společnosti DAGO. Díky výškově polohovatelným konzolám s háky se navíc celá aplikace může přizpůsobit různým velikostem jednotlivých balení.