Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval kampaň nazvanou Vánoce geeků, v rámci které každý den od 2. 11. až do 23. 12. 2015 proplatí nákup jednomu šťastlivci. Stačí jen co nejpřesněji tipnout, za kolik Kč zákazníci v daný den nakoupí. Do hlavní role byli opět obsazeni zaměstnanci firmy, kteří tentokrát ukazují, jak geekové z CZC.cz přistupují k některých vánočním zvykům a tradicím.
Jaký osud potká kapra v jejich rukou, jak se zhostí tradičního lití olova nebo čím ozdobí vánoční stromeček, mohou diváci sledovat na televizních stanicích Prima Group a ČT nebo online na YouTube. Vánoce po svém oslaví geekové z CZC.cz rovněž v éteru Rádia Implus, na Evropě 2 a v celé řadě jiných rádií. Další podpora kampaně bude probíhat v online prostředí, kde CZC.cz využije zejména full-brandové a prémiové bannerové plochy a sociální sítě. Důležitým propagačním kanálem bude také pobočková síť CZC.cz, ve které budou instalovány plakáty a přehrávány reklamní spoty.
“V letošních vánočních spotech jsem se našel asi nejvíc. Kapra jsme doma nikdy nezabíjeli, letos se inspiruji ze spotů a cvaknu s ním u štědrovečerní tabule pár ‚selfíček ‚. Osobně ale liju olovo na PS4 v průběhu celého roku. Je to taková moje každodenní tradice. Geek styl mi prostě vyhovuje,” uvedl k natáčení Ondřej Hlíza, správce Facebooku CZC.cz a jedna z hlavních tváří kampaně.
Díky možnosti vrátit nerozbalené dárky a nově zavedené službě Kup Najisto, která dovoluje zákazníkům prodloužit splatnost zakoupených dárků až do 15. ledna 2016, mohou navíc zákazníci CZC.cz o letošních Vánocích dělat radost svým blízkým zcela bez rizika. Objednané dárky si přitom mohou bez poplatku vyzvednout na kterékoliv z 67 poboček CZC.cz po celé ČR. Podrobnější informace o všech doplňkových službách a přehled doporučených produktů z nejrůznějších kategorií naleznou na webu vanoce.czc.cz, na který zároveň směřuje veškerá kampaňová komunikace.
Kreativa kampaně je společným dílem marketingového týmu CZC.cz a agentury Digital Brain, která s CZC.cz spolupracuje již na druhé vánoční kampani. Navazuje tak na dlouhodobou komunikaci značky, která od minulých Vánoc staví na vlastních zaměstnancích. Režie reklamních i sponzoringových spotů se stejně jako při příležitosti podzimní kampaně ujal Jakub Hussar se svým týmem Trinity Pictures.
„Reklamní spoty by měly bavit nejen televizní diváky, ale hlavně samotné zaměstnance. Jsem rád, že se nám podařilo najít způsob, jak z něčeho tak nezbytného, jako je pro nás vánoční reklama, udělat něco, čemu se zasměje celá firma, a ještě během natáčení neublížit žádnému zvířeti ani tištěnému spoji”, uvedl k letošní vánoční kampani Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.“