ČSOB spouští mediální kampaň ke své virtuální asistentce Kate. Kampaň se objeví v televizi i online médiích. Doprovodem Kate bude chameleon, který je tváří nového komunikačního konceptu skupiny ČSOB, uvedeného v únoru. Modrý chameleon ve spotu představí Kate jako přítele na telefonu, kterému se můžete kdykoliv ozvat.
„Kate, zavolej mi asistenční službu“
Kampaň představí hned několik dovedností, které Kate ovládá. Prostřednictvím mini příběhů ze života ukáže, jak snadné je s Kate zaplatit, zavolat asistenční službu k havarijnímu pojištění nebo si půjčit formou předschváleného úvěru. Tématem kampaně budou i jiné užitečné dovednosti Kate, například poradí, jak si sjednat novou platební kartu, pokud staré končí platnost.
„Jsme nadšeni z pokroků, které Kate od svého představení v červnu 2020 udělala. Kate je opravdu tou nejrychlejší cestou k mnoha úkonům, které v bankovnictví naši klienti každý den provádějí. Je neustále dostupná a neustále na sobě pracuje a učí se nové věci,“ sdělila k nové kampani Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka útvaru Skupinová komunikace ve skupině ČSOB.
Kreativní podobu kampaně vytvořila agentura Zaraguza. „Jsme rádi, že náš oblíbený chameleon získal novou parťačku. Je spousta situací, ve kterých se na Kate můžete obrátit. Našim cílem bylo představit ji jako přítele na telefonu, kterému se můžete ozvat, kdykoliv potřebujete pomoct.“ říká Roman Biath, vedoucí strategického oddělení.
Kampaň běží v televizi a online. Od listopadu bude k vidění prostřednictvím pobočkové sítě ČSOB.