ČSOB připravila kampaň na podporu prodeje nových Flexibilních půjček, která odstartuje 1. listopadu a potrvá do poloviny prosince. Klienti se jejím prostřednictvím seznámí s novým unikátním balíčkem flexibilních služeb k půjčkám, které si klienti mohou nastavit přesně podle sebe a svých aktuálních potřeb bez dalších poplatků. Na podporu kampaně byl natočen 30sekundový TV spot, jehož tváří je herec Petr Vršek. Motto kampaně zní: „Moje půjčka se přizpůsobí, ať život hraje rokenrol, nebo blues.“
V rámci nového balíčku služeb u Flexibilních půjček je možné snížit nebo zvýšit výši splátek, přerušit splácení až na 3 měsíce nebo provést mimořádné splátky. Nový formát půjček dává klientům jistotu, že v případě neočekávané situace se jim půjčka přizpůsobí. Kampaň podporuje prodej všech nových Flexibilních půjček – Flexi půjčky na cokoliv, Flexi půjčky na lepší bydlení a Flexi konsolidaci. Cílovou skupinou pro tyto produkty jsou především klienti i neklienti s průměrnými a vyššími platy, se středoškolským a vyšším vzděláním ve věku 25 až 55 let.
Kampaň bude k vidění v médiích i v pobočkách. Ikona, kolem které se celá kampaň „točí“, je kytara. Příběh TV spotu se odehrává v obchodě s hudebními nástroji, kde si hrdina zkouší velmi dobrou kytaru a v duchu přemítá své pro a proti, co všechno se může v jeho životě přihodit, když si na kytaru půjčí. Kladné životní situace střídají ty méně pozitivní, ale ČSOB Flexibilní půjčka se přizpůsobí všemu, co život přináší, takže hrdina již nemusí váhat a kytaru si pořídí.
Na internetu bude ČSOB komunikovat prostřednictvím bannerů, hypertextů a dále např. brandingu zpravodajských stránek. Nebude chybět ani inzerce v časopisech a denících. Na venkovních reklamních plochách budou k vidění citylighty, plakáty v tramvajích a v pražském metru. Klienti budou osloveni také přímo (dopisem, e-mailem a příloží do výpisů z účtu). Ve výlohách poboček upoutají pozornost plakáty, letáky a také závěsný POS ve tvaru kytary, která je ústřední ikonou kampaně.
– red –