Reklama

ČSOB Pojišťovna navazuje na úspěšný koncept reklamy

ČSOB Pojišťovna od dubna spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“.

Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra.
Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

Pro komunikaci v této kampani vybrala ČSOB Pojišťovna speciální benefit v akční nabídce. Jedná se o pojištění hospitalizace, které nabídne klientům bezplatně při sjednání životního pojištění. Klienti, kteří si v době kampaně sjednají životní pojištění, získají od pojišťovny 300 Kč za každý den strávený v nemocnici. V případě neodkladné operace nebo při pobytu na oddělení JIP nebo ARO vyplatí ČSOB Pojišťovna dokonce dvojnásobek.

Čtěte také

  1. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. HR Manager pro Live Music Rental
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!