V říjnu ČSOB Penzijní společnost spouští novou kampaň, která má ukázat, že penzijko je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. Kampaň zobrazuje vizuály s mladými lidmi představující jednotlivé fondy, ze kterých je doplňkové penzijní spoření složeno.
Kampaň bude k vidění prostřednictvím outdoorové reklamy v Praze a velkých českých městech.
„Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.
Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech prostřednictvím CLV, plakátů ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrech formou video spotů. Online část kampaně bude prezentována prostřednictvím bannerů.
„Komunikační kanály kampaně byly vybrány s ohledem na cílovou skupinu 18 – 30 let, záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Marie Zemanová.