Od ledna 2016 je možné penzijní spoření sjednávat i dětem. ČSOB Penzijní společnost proto přichází s novou marketingovou kampaní, která se zaměřuje na dětské sny a prezentuje vizuály s rodiči, kteří jsou hrdí na své děti a podporují jejich sny.
Penzijko slouží jako prostředek, který může tyto sny splnit a pomoci tak dětem v dospělosti. Nově je totiž možné vybrat část peněz z penzijního spoření již v 18 letech třeba na studium nebo první bydlení bez rodičů.
„Každý by měl být hrdý na své děti a podporovat je v jejich snech a cílech, ať se můžou zdát jakkoliv ztřeštěné a nereálné. Nedávné legislativní změny přináší penzijku nové možnosti. Sama jsem neváhala a své tříleté dceři penzijní spoření hned založila. Čím dříve tak učiníte, tím nižší měsíční platby můžete svým dětem posílat a přesto naspořit velmi zajímavou částku. V dlouhodobém horizontu si tak naše děti mohou přijít na zajímavé finanční prostředky a v budoucnu je využít,“ říká Marie Zemanová, ředitelka ČSOB Penzijní společnosti.
Marketingová kampaň bude probíhá od poloviny ledna na pobočkách ČSOB ve formě plakátů a informačních letáků. Od 1. února poběží outdoorová část, kterou budou prezentovat reklamní vizuály prostřednictvím City light vitrín po celém Česku a v rámečcích pražské hromadné dopravy. Kampaň podpoří i rádiové spoty ve více než 59 českých stanic po dobu celého února. Online kampaň poběží ve stejném období prostřednictvím bannerů, které budou směřovat na microsite s informacemi nejen o penzijku pro děti, ale také o všech dětských produktech, které ČSOB nabízí.