Reklama

ČRo Plus ve své podzimní kampani sází na známé osobnosti

Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích.

„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.

rozhlas_plus

Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.

Čtěte také

  1. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista s AJ
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!