Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) spustila podzimní kampaň, v rámci které chce podpořit pojištění majetku. K produktu Domex+ nabízí novým klientům jako bonus rozšířené asistenční služby na rok zdarma.
„Náš Domex+ je sestaven tak, aby pojistná ochrana vždy obsahovala nejširší možný rozsah pojistných nebezpečí, jaký dnes je možné sjednat. Samozřejmostí u produktu Domex+ jsou i asistenční služby, které jsou k dispozici 24 hodin denně. Lidem v nouzi zajistíme služby například instalatérů, plynařů, topenářů nebo zámečníků. Tyto služby nabízíme ke každé nové smlouvě v rámci kampaně na rok zdarma,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu.
Podzimní kampaň bude probíhat od září do konce roku
„Kampaň podpoří také televizní spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se pojistit úplně jednoduše,“ doplňuje Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. Kampaň ČPP bude také vidět na našich stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Blesku Hobby, Blesku Bydlení, Blesku, Metru, 5plus2, TV Maxu, Moje Bydlení, Týdnu, Model Hobby, Domov, Chataři a Chalupáři, Udělej si sám, Marienne Bydlení, Katka – Náš útulný byt a dalších.
ČPP nabízí pojištění pod názvem DOMEX+ formou balíčkového krytí, kdy si klient vybírá jednu ze tří nabízených variant (Opti, Mini, Maxi). Každá obsahuje totožný rozsah pojistných nebezpečí, který je prakticky nejširší na trhu, jednotlivé balíčky se vzájemně odlišují pouze výší limitů pojistného plnění. Při sjednání produktu Domex+ získává klient vstupní bonus ve výši 30 %. Na jedné smlouvě lze sjednat současně pojištění stavby, domácnosti a odpovědnosti.