Hotelová skupina CPI Hotels představila novou podobu korporátního webu. Nové webové stránky vznikaly několik měsíců ve spolupráci s irskou společností Bookassist, se kterou CPI Hotels spolupracuje na poli internetového marketingu a online rezervačních služeb již od roku 2009.
„Vývoj nových stránek se neobešel bez porodních bolestí, prošli jsme obdobím drobného designového a funkčního ladění, ale s výsledným dítkem jsme velmi spokojeni. Korporátní stránky www.cpihotels.com představují kompletní portfolio hotelové skupiny nově i se značkou Mamaison Hotels & Residences, poskytují informace o novinkách a projektech, prezentují informace pro akcionáře i nabídku pracovních příležitostí napříč všemi hotely. Stránky seskupují nabídku do funkčních skupin dle destinací nebo zaměření a jsou rozcestníkem k webům jednotlivých hotelů.“, uvedla Patricie Rosenbergová, ředitelka obchodu a marketingu CPI Hotels.
„Cílem je navýšit traffic stránek a využít tohoto kanálu k rezervaci ubytování přes naši booking aplikaci. K tomu využíváme především PPC kampaní. Do budoucna se chceme zaměřit na větší propojení se sociálními sítěmi a remarketing.“, dodala Rosenbergová.
Nové webové stránky vsázejí na vizuální atraktivitu, uživatelsky intuitivní ovládání a jsou responzivní i pro mobilní zařízení. Kromě hlavního webu CPI Hotels byly vytvořeny i nové podstránky jednotlivých značek, faceliftu se tak dočkaly weby Clarion hotelů, Fortuna hotelů nebo lázeňské značky Spa & Kur Hotels.