Součástí dohody je, že Columbia pod duální značkou obou partnerů navrhne a vytvoří řadu oblečení určeného pro venkovní aktivity včetně pěší turistiky, horolezectví, horské turistiky, stejně jako pro zábavu na vodě či sněhu.
Výkonný ředitel Manchester United Group Richard Arnold k dohodě říká:
„Manchester United je hrdý na partnerství s Columbia Sportswear, díky kterému přinášíme fanouškům novou a vzrušující řadu produktů se značkou klubu.“
„Columbia je stejně jako Manchester United tradiční značkou a má pověst tvůrce inovativních a prémiových produktů. Díky dostupnosti ve více než 100 zemích světa má Columbia mezinárodní dosah odpovídající globální pozici klubu.“
Reklama
Čtěte také
Burger King ve spolupráci s českými agenturami spouští rozsáhlou kampaň na nový Whopper
Home Credit představuje Homie a spouští novou televizní kampaň
DATART spouští nový kreativní koncept
Lidl spouští novou kampaň, kterou podporuje české zemědělce
Kaufland navazuje na další ročník kampaně Nekrm koš