Reklama

Cofidis v podzimní kampani prezentuje každoroční bonus přímo na účet klienta.

Poskytovatel úvěrů společnost Cofidis, navazuje na úspěšnou kampaň z první poloviny tohoto roku. Stejně jako v minulé kampani se Cofidis zaměří na budování znalosti a důvěryhodnosti značky.

Navíc přibude komunikace produktové nabídky – a sice každoročního bonusu přímo na účet klienta. Kampaň poběží v TV a na internetu až do konce listopadu 2014.

Kampaň naváže na koncept divadelního světa z první poloviny roku, kde je hlavní postavou zákazník Cofidisu v roli režiséra divadelního představení. Cofidis se ve své kampani zaměří na to, aby ukázal, že má transparentní smlouvy a možnost si flexibilně nastavit dobu splácení. Hlavní motiv kampaně ovšem představuje bonus, který bude každoročně zaslán na účet klienta.

Cofidis_Bodus_stojna_1330x1930

Nová komunikace byla připravována ve spolupráci s agenturou MARK/BBDO. Jednotlivé klipy natočila produkční firma Target Pictures Production ve spolupráci s režisérem Petrem Čtvrtníčkem.

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!