Transparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i zcela novou kampaň, kterou COFIDIS odstartoval právě v těchto dnech.
V nové kampani pojmenované „Hrajeme podle vás“ se COFIDIS představí jako společnost, která hraje fér a konečně podle přání zákazníků. COFIDIS v ní ukáže vedle své férové nabídky i nejčastější úvěrové pasti, které používají někteří poskytovatelé úvěrů v honbě za ziskem. Kampaň poběží mimo jiné v TV a na internetu.
COFIDIS se ve své kampani zaměří na to, aby ukázal, jaká skrytá nebezpečí skýtá úvěrová smlouva, úrok, doba splácení, měsíční splátky, celková částka nebo skrytý poplatek. Vedle toho chce v nové kampani COFIDIS ukázat i to, že za ním stojí úspěšná mezinárodní finanční skupina působící po celé Evropě.
COFIDIS bude kampaň „Hrajeme podle vás“ komunikovat prostřednictvím TV a internetu. Tato zbrusu nová marketingová kampaň je postavena na unikátním konceptu divadelního světa, kde je hlavní postavou zákazník COFIDISu v roli režiséra divadelního představení.
Nová komunikace byla připravována ve spolupráci s agenturou Mark BBDO od prosince minulého roku. Jednotlivé klipy natočila produkční firma Target Pictures Production ve spolupráci s režisérem Petrem Čtvrtníčkem.