Společnost Coca-Cola HBC Česká republika spustila jako první na trhu mezi výrobci nealkoholických nápojů možnost objednávání nápojů přes internet pro své zákazníky. Nakupování prostřednictvím e-shopu je primárně určeno pro hotely, restaurace, kavárny, čerpací stanice, trafiky a malé obchody s potravinami.
„Chceme našim partnerům nabídnout jednodušší a pohodlnější nástroj objednávání zboží. Nápoje si tedy kromě klasické telefonické objednávky nyní mohou objednat z jakéhokoliv zařízení s připojením na internet,“ říká Jan Ráž, manažer projektu, a dodává: „Díky e-shopu budou mít naši zákazníci lepší a především aktuální přehled o fakturách, objednávkách a akčních nabídkách.“
Jedním z prvních zákazníků, kteří před spuštěním ostrého provozu e-shop testovali, je i pražský Aloha bar. Využívá jej zhruba pět měsíců. Provozní Martin Sněhota k jeho nabídce doplňuje: „Nejvíc si cením, že mohu objednávat v podstatě 24 hodin denně. V práci mi pomáhá i vyšší přehlednost jak nových, tak starších objednávek nebo zaplacených faktur. V podstatě bych řekl, že nový portál objednávání a dodávání nápojů významně urychluje a navíc mám o všem větší přehled.“
V budoucnu bude tento webový portál podle Jana Ráže plnit funkci plnohodnotného komunikačního a informačního kanálu pro zákazníky. Prodejci si již nyní mohou v e-shopu objednávat potřebné zboží kdykoliv – sedm dní v týdnu, 24 hodin denně. Web portál slouží ale nejen jako on-line objednávkový systém. Kromě toho, že má zákazník k dispozici přehled všech objednávek, má přístup i k seznamu faktur a samozřejmě také k informacím o probíhajících akčních nabídkách společnosti.
Coca-Cola HBC ČR/SR plánuje do konce roku spuštění webového portálu i na Slovensku. „Rádi bychom v budoucnu v obou zemích služby rozšířili i pro maloobchodní řetězce,“ dodává Jan Ráž.