Hotely, restaurace a kavárny jsou pro prodej nealkoholických nápojů klíčovými segmenty. Jako doplněk osvědčené strategie Coke & Meal proto společnost Coca-Cola HBC nově nabízí svým obchodním partnerům, tzv. ice buckety a izoboxy.
Zavedení nových forem podpory prodeje je inovativní a flexibilní reakcí na měnící se požadavky trhu. Coca-Cola HBC pro letošní rok tak plánuje novinky nejen v oblasti nových nápojů a jejich balení, ale i podpory prodeje. Hlavní předností zaváděných on-trade nástrojů je, že host nemusí čekat na obsluhu. Může se osvěžit chlazeným nápojem hned po příchodu do restaurace a navíc za zvýhodněnou promo cenu. Ice bucket i izobox jsou určeny zejména pro provozovny nabízející obědové menu.
Ice Bucket, česky kbelík s ledem, bude v restauracích umístěn přímo na stolech. „Pohled na orosený nápoj působí na spotřebitele jako ideální impuls k nákupu,“ říká Ondřej Balvín, Channel Development Manager ON Premise Coca-Cola HBC CZ/SK, a dodává:„Pro provozovny, které nemají dostatečnou kapacitu ledovače nebo jej nemají k dispozici, je určen tzv. izobox, vyrobený ze dřeva. Správnou teplotu nápojů v něm totiž udržuje speciální pěna.“
Nové formy podpory prodeje umožní majitelům restaurací podle společnosti Coca-Cola HBC dosáhnout vyššího obratu. „Jsou to přímo kouzelné nástroje na podporu prodeje. Vychlazený nápoj a současně osvědčená značka zaujme větší počet hostů, což nám mimo jiné potvrzují první ohlasy. Podle našeho odhadu a podle již proběhlých praktických testů v několika desítkách restaurací tato strategie přinese dvacetiprocentní nárůst prodeje během oběda,“ dodává Martin Vokál, manažer pro klíčové zákazníky Coca-Cola HBC, a dodává: „Obě řešení plánujeme rozšířit přibližně do 3000 provozoven nabízejících obědové menu, a to jak v České republice, tak na Slovensku.“