Značka chipsů Lay‘s spustila kampaň během závěrečné fáze Ligy mistrů UEFA, které je zároveň i partnerem. Kampaň, jejíž tváří je i argentinský fotbalový útočník Lionel Messi, je viditelná v on-line i off-line prostředí, a to zejména na pultech obchodů, kde se Lay´s představily v limitovaných fotbalových obalech.
„Již minulý rok jsme zaznamenali pozitivní ohlasy na speciální balení našich ‘usměvavých‘ chipsů. Proto jsme se rozhodli se tímto konceptem inspirovat i pro letošní fotbalovou kampaň, ve které míříme na početnou skupinu fanoušků fotbalu,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka značky Lay´s.
Princip kampaně je jednoduchý: Lay´s si vybraly z celého světa šest fotbalových „superfanoušků“, jejichž emoce při sledování fotbalových zápasů zobrazuje na svých limitovaných obalech. Speciální design obalu, sedmý, je věnovaný Lionelovi Messimu, fotbalové hvězdě klubu FC Barcelona. Fotbaloví „superfanoušci“ vystupují ve dvou TV spotech, které běží na kanálech televizních skupin Prima, Barrandov a na televizi Óčko.