Společnost PepsiCo spustila hlavní podporu své značky Cheetos spadající do kategorie takzvaných extrudátů, která byla letos uvedena na český trh. Kampaň bude vedle televize viditelná také v online prostředí a v instore.
„V nové kampani představíme značku Cheetos jako ideální křupky pro co nejširší skupinu lidí, které chceme oslovit zábavnou formou a obsahem. Věříme, že tím začneme rychle nejen posilovat samotné vnímání značky, ale i budovat pozici Cheetos jako významného hráče na trhu extrudovaných slaných pochutin,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR.
Značka v kampani představuje svého unikátního maskota – geparda Chestra, který zosobňuje hlavní ideu značky Cheetos – společníka při zábavných chvílích s rodinou a známými.
TV spot poběží na televizních kanálech skupin FTV Prima, Barrandov a hudební stanici Óčko. V rámci sociálních sítích je značka aktivní zejména na svém lokálním facebookovém profilu a lokálním Instagramu. Aktivace se uskuteční i v místě prodeje, včetně ochutnávek produktu. Digitální aktivace bude mít kromě sociálních kanálů přesah i do online prostředí.