Koncem listopadu spustila společnost Chance sérii nových reklamních spotů, které dotvářejí nedávno proběhlou celkovou změnu korporátní komunikace společnosti.
V rámci změny konceptu komunikace se chce Chance zaměřovat především na mladší sázkařské ročníky, které chce k sobě přitáhnout. „Profilujeme se jako sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často on-line a nebaví je nic okoukaného a usedlého. Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ upřesňuje ředitel marketingu, Jan Čumpelík.
Nový claim Chance: „Zábava má zelenou“ se odráží také v nových reklamních a sponzorských spotech, které byly vytvořeny ve spolupráci s produkční společností Target Pictures Production s.r.o. Jejich režisérem i protagonistou v jedné osobě se stal herec, jehož jméno je neodmyslitelně spjato s odlehčeným až syrovým českým humorem – Petr Čtvrtníček. „Jeho výtečný smysl pro často drsný styl humoru je velmi blízký naší cílové skupině a věříme, že přispěje k zapamatovatelnosti a popularitě spotů,“ uvádí dále Čumpelík.
Vazba na cílovou skupinu je ještě umocněna tím, že spoty jsou postaveny na typických reakcích a slovních obratech sportovních fanoušků, či provázáním na legendární představení Ivánku, kamaráde.
Reklamní spoty mohou diváci sledovat na internetu i v televizi až do konce aktuální fotbalové sezóny. Jen na webu je během prvních pár dnů od svého uveřejnění shlédlo více než 1,5 milionu uživatelů internetu. „Úspěšná reklama často provokuje, dokáže pobavit, hraje si s nadsázkou, nutí diváka přemýšlet. Cílem jakékoliv reklamy a samozřejmě i té naší, je zaujmout, upozornit na produkt a vzbudit o něj zájem, což si myslím, že všechny nově natočené spoty sázkové kanceláře CHANCE a.s. splňují do puntíku,“ dodává na závěr Jan Čumpelík.