Projekt „Pro důstojnost zemřelých a na paměť živých: Rehabilitace starého židovského hřbitova v Prostějově“ z dílny agentury Donath Business & Media (DBM) získal čestné uznání (Honorable Mentions) v mezinárodní soutěži Ragan’s PR Daily Awards 2016.
Mezi pět nejlepších komunikačních projektů byl nominován v kategorii Místní kampaň. Prestižní ocenění nejlepším PR projektům uděluje každoročně Lawrence Ragan Communications, přední vydavatelství oborových publikací zaměřených na komunikace a public relations.
„Je to již druhé finálové umístění projektu v mezinárodních PR soutěžích za posledních 6 měsíců,“ uvedl Michal Donath, generální ředitel DBM. „Z úspěchu projektu na mezinárodním poli lze dovodit, že problematika latentního i reálného antisemitismu je i dnes stále živá, a to nejen u nás,“ dodal Donath.
Do letošních Ragan’s PR Daily Awards 2016 se přihlásilo přes 175 projektů. Porota udělila ocenění ve více než 30 kategoriích. V kategorii Místní projekt, v níž byla nominována i agentura DBM, zvítězila kampaň „Chick-fil-A Steps Into New York City Spotlight with First Store Opening“, Jackson Spalding for Chick-fil-A Inc. Mezi dalšími třemi nominovanými byly projekty: Empowering Children on Seatbelt Safety: AXA’s No Belt, No Drive Safety Campaign, MSLGROUP China for AXA Group; Nihar Naturals #IAmCapable, 20:20 MSL for Nihar Naturals a Saffolalife-Protect Her Heart, 20:20 MSL for Marico.