Sloganem „Jste připraveni na cestu?“ lákají České aerolinie zákazníky ke své aktuální podzimní kampani, která dnes odstartovala. Potrvá do 7. září 2015 a objeví se na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského či německého.
Jedná se o kombinovanou kampaň podporující image společnosti a sekundárně komunikující speciální tarify do vybraných evropských destinací. Cílem kampaně je upozornit veřejnost na výhodné nabídky letenek, jež České aerolinie nabízejí na podzim letošního roku. Tím dávají svým klientům možnost prodloužit si letní dovolenou nebo si naplánovat prodloužený víkend v Evropě během nadcházejícího podzimu.
Letenky zakoupené během kampaně mohou cestující využít až do 31. prosince 2015. Díky tomu je tedy možné již teď si za výhodné ceny letenek naplánovat návštěvu adventních trhů v některé z evropských metropolí nebo si zaletět na předvánoční nákupy. Ceny letenek začínají již od 1 515 Kč za jednosměrný let včetně všech poplatků, přičemž letenky za zvýhodněné ceny lze zakoupit do celé řady destinací, včetně Edinburghu, Bruselu, Milána, Benátek či Nice.
Nová kampaň Českých aerolinií se na českém trhu objeví v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se setkají například návštěvníci portálů Google.com či vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Česko-slovenské filmové databáze nebo Úschovna.cz, ale i čtenáři zpravodajských webů iDNES.cz nebo Cestovani.iDNES.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.
Na zahraničních trzích bude aktuální podzimní kampaň Českých aerolinií komunikována zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, například na trzích ve Francii nebo Velké Británii také ve službě Skype.