„Léto plné zážitků“ je ústřední slogan nové letní kampaně, kterou spustily České aerolinie v květnu. Kampaň potrvá do 8. června a objeví se na 24 trzích včetně českého, ruského, italského, španělského, francouzského či německého.
Jedná se o image kampaň sekundárně komunikující i speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací. Jejím hlavním cílem je upozornit veřejnost na výhodné nabídky letenek, jež České aerolinie nabízejí všem klientům během letních měsíců letošního roku.
Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít až do 30. září 2015. Ceny jednosměrných kuponů začínají od 1 977 Kč, přičemž výhodné letenky lze zakoupit do desítek destinací, včetně Atén, Benátek, Hamburgu, Billundu, Amsterdamu, Paříže či Říma.
Speciální letní nabídka Českých aerolinií je na českém trhu komunikována v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se tak mohou setkat návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Československé filmové databáze nebo Úschovna.cz, ale i čtenáři zpravodajských portálů Novinky.cz, iDNES.cz nebo Cestovani.iDNES.cz. Součástí kampaně je rovněž reklama na Facebooku.
V Praze kampaň podporuje síť roll-boardů a citylightů v centru města spolu s reklamou na tramvajích a v metru. České aerolinie kampaň prezentují také na outdoorových nosičích, například v Aquapalace Praha v Čestlicích. Součástí media mixu je i printová podpora v deníku Metro a v podobě advertorialů v titulech Harper’s Bazaar, Žena a život či Pařížská Street.
Copywriting i kreativní zpracování nové letní kampaně bylo zrealizováno výlučně interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.