„A jaké je vaše město snů?“ je ústředním sloganem nové podzimní kampaně, kterou spouští České aerolinie 7. října 2014. Potrvá dva týdny a objeví se na 10 trzích, včetně českého, španělského, polského, německého, korejského či francouzského.
Kampaň současně upozorňuje na výhodné jednosměrné cenové tarify, které České aerolinie zavedly téměř na všech svých linkách v polovině září.
Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít do 31. ledna 2015, přičemž ceny začínají na hranici 1 999 Kč za jednosměrný let.
Speciální podzimní nabídka se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, webových stránek Československé filmové databáze, vybraných cestovních kanceláří a agentur i čtenáři zpravodajských portálů novinky.cz, iDNES.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.
V Praze a Středočeském kraji podpoří kampaň spoty ve vysílání rádií tzv. Duhové šestky, tj. na Rádiu Impuls, Frekvenci 1, Evropě 2, Bonton Rádiu, Rock Zone a Dance Rádiu. Kampaň se dále objeví na OOH nosičích (tramvaje, citylighty a podlahová grafika v metru, roll-boardy po celé Praze, LED obrazovka v OC Kotva) a v tisku (například Právo).
Na zahraničních trzích poběží nabídka zejména přes online kanály, přičemž na francouzském, polském a korejském trhu bude navíc podpořena OOH nosiči.
Cílem kampaně je podpořit prodej letenek i pro nadcházející zimní sezonu, která pro letecké dopravce tradičně představuje prodejně slabší období.