Česká spořitelna minulý týden představila nový způsob propagace svých produktů. Na svém profilu na portále YouTube nabízí klientům jednoduchou hru, v rámci které propaguje svoje nové bezkontaktní nálepky a osobní účet.
Kampaň cílí na mladé klienty, kterým Česká spořitelna nabízí při zřízení nového FRESH účtu nejen bezkontaktní nálepku zdarma, ale také 150 Kč bonus za první platbu s ní. S FRESH účtem pak klienti navíc získají zdarma např. vedení účtu a všechny příchozí platby, bezkontaktní kartu včetně možnosti vlastního obrázku, internetové a telefonní bankovnictví SERVIS 24 a další služby.
Samotná hra je pak ojedinělá v tom, že si ji zájemci mohou zahrát přímo na portále YouTube. Její princip je jednoduchý, hráči si zvolí jednu ze tří postav–tanečníků a následně musí opakovat její pohyby. Hráči, kteří mají web kameru, mohou hru hrát přímo pohyby svých rukou, ostatní pak pomocí klávesnice. Hru si můžete vyzkoušet na http://www.youtube.com/ceskasporitelna.
-red-