Výzkum trhu

Češi si věrnostní karty oblíbili – s velkým náskokem vedou hypermarkety

Jste majitelem alespoň jedné věrnostní karty? Tak zněla listopadová anketní otázka tazatelů sales promotion agentury Sales House s.r.o. K nevelkému překvapení bylo zjištěno, že téměř 90 % Čechů má ve svých peněženkách právě nejméně jednu takovouto kartu, a velmi rádi a často ji během svých nákupů využívají. Šedesát procent jich totiž potvrdilo, že svou kartu použijí vždy během svého nákupu, a to nejméně dvakrát týdně. Logicky na to navazuje i fakt, že právě nejvíce věrnostních karet je z oblasti hypermarketů a supermarketů, a to celkem 91 %.

S velkým odskokem pak navazují lékárny s 51 %. Pro obchodní řetězce je tedy téměř povinnost nabídnout zákazníkům kartu loajality. Z výzkumu dále vyplynulo, že nejčastějším důvodem k využívání těchto karet zákazníky je uplatňování procentuálních slev (37 %). Překvapivě nejmenší ohlas mají letecké či jiné přepravní společnosti, pouhá 4 %.

Více informací následuje v uvedených grafech:

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrnostní karty

Průzkum probíhal tazateli agentury Sales House s.r.o. v období od 18. 10. – 19. 11. 2013 a bylo osloveno více jak 300 respondentů.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!