Obchodní Centrum Chodov začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník Unexpected Magazine. Obsah nového magazínu tvoří originální texty z oblasti módy, jídla, umění nebo cestování, které připravuje na míru sestavený redakční tým pod vedením bývalé redaktorky Hospodářských novin Anety Štefánkové.
Koncept magazínu vychází z nové obsahové strategie, kterou pro Centrum Chodov připravila agentura Nydrle.
Unexpected Magazine je nový tištěný časopis obchodního Centra Chodov patřícího do portfolia společnosti Unibail-Rodamco. Magazín bude vycházet s čtvrtletní periodicitou a v duchu hesla „Unexpected Shopping“ čtenářům nabídne inspiraci k poznávání nových zážitků, a to i mimo samotné obchodní centrum. Obsah magazínu pro Centrum Chodov připravuje redakční tým v čele s novinářkou Anetou Štefánkovou a foodbloggerkou Kateřinou Obrazovou.
„Nechceme vytvářet komerční leták, ale plnohodnotný lifestylový magazín, který si čtenáři a čtenářky rádi přečtou třeba u kávy. Tvoříme původní obsah, který je zčásti citlivě propojen s tématy týkajícími se obchodů z nákupního centra. Velký důraz klademe i na estetiku vizuálního zpracování, které se nese v minimalistickém duchu,“ říká šéfredaktorka Aneta Štefánková, která posledních pět let pracovala jako redaktorka Hospodářských novin a jejich víkendového magazínu ego!
Firemní magazín je už třetí komunikační platformou Centra Chodov představenou v posledních měsících. V říjnu centrum spustilo novou verzi mobilní aplikace a také již zmíněnou online verzi magazínu. Další inovace společnost připravuje na rok 2017, kdy bude dokončena aktuálně probíhající dostavba nákupního centra spojená s uvedením zcela nových konceptů služeb. Novinky přicházejí po letních personálních změnách v marketingu Centra Chodov, kdy se jeho novou marketingovou manažerkou stala Petra Valentová, která do společnosti přišla z pozice Head of Marketing dopravce Leo Express.
„Využíváme příležitostí, které vidíme v nových dobře cílených, lifestylově laděných a obsahově vydatných formátech, které nám umožňují efektivně a čtivě komunikovat rozmanitou nabídku obchodů, služeb a volnočasových aktivit. Řadu dalších novinek připravujeme pro naše návštěvníky zejména na příští rok v souvislosti s významným rozšířením Centra Chodov a jeho nabídky. Obsahově zaměřené komunikační kanály budeme nadále rozvíjet, a to zejména v duchu naší kampaně Unexpected Shopping, tedy vždy originálně a jinak, než byste od obchodního centra čekali,“ popisuje marketingová manažerka Centra Chodov Petra Valentová.
Koncepci nového firemního magazínu včetně jeho online verze vytvořila agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group, která letos převzala zodpovědnost za celkovou obsahovou strategii Centra Chodov. Vedle toho pro klienta od července zajišťuje také online kampaně a správu sociálních sítí. Nákup a plánování online médií má na starost výkonnostní mediální agentura Red Media a produkci Unexpected Magazínu pak společnost Cartel, oba rovněž členové Kindred Group.
„V duchu multikanálové strategie rozšiřujeme spektrum nadlinkové a OOH komunikace o inspirativní magazín, se kterým chceme nastavit nový standard komunikace a budovat se zákazníky vztah hned od začátku rozhodovacího procesu. Magazín vhodně doplňuje komunikaci v sociálních médiích a tematické promotion aktivity na půdě nákupního centra, z nichž také čerpá část obsahu,“ říká ke spolupráci s Centrem Chodov Kristina Poláková, Managing Partner agentury Nydrle.