CCBR Brno (centrum pro klinický a základní výzkum v Brně) si pro své komunikační aktivity vybralo agenturu Ogilvy&Mather Morava. Od spolupráce si brněnské centrum CCBR slibuje zvýšení informovanosti veřejnosti v otázce klinických studií a jejich významu při vývoji nových účinnějších a bezpečnějších léků.
Spolupráce s komunikační agenturou již započala a zaměří se primárně na oblast public relations.
“Protože veřejnost stále přesně neví, co od klinického hodnocení očekávat a svůj postoj zakládá na neúplných či zkreslených informacích, rozhodli jsme se, že jim pomyslnou roušku tajemství pomůžeme poodhalit a názorně ukážeme, jaký přínos pro celou společnost i jedince klinická testování nabízejí. Věříme, že společně s agenturou Ogilvy&Mather Morava dokážeme odpovědět na všechny otázky, které budou laickou veřejnost zajímat,” uvedla Dagmara Hrubá, hlavní koordinátorka klinických studií v CCBR Brno.