Značka Catler zahajuje letní sezónu novou marketingovou kampaní na odšťavňování. Známý výrobce vysoce kvalitních odšťavňovačů a lisů na ovoce, chce upozornit na důležitost výběru kvalitního přístroje všechny ty, kteří se do svého jídelníčku rozhodli zařadit čerstvé ovocné a zeleninové šťávy.
Kampaň s leitmotivem „Podstatný je výsledek“ promuje špičkové odšťavňovače značky Catler, které si dlouhodobě drží pozice mezi nejlépe hodnocenými domácími spotřebiči. Přístroje této značky vynikají především výkonnými motory a originálním mikrosítem z nerezové oceli, které jsou zárukou extrémně vysoké výtěžnosti šťávy.
„Odšťavňování ovoce a zeleniny se stále více zabydluje i v českých rodinách. Současná módní vlna se mění na životní styl, což se projevuje i změnami v chování spotřebitelů. Ti při nakupování kladou stále větší důraz na kvalitu odšťavňovače a všímají si parametrů, které jsou zárukou opravdu vysoké kvality získané šťávy,“ říká Martin Šťastný, product manager značky Catler. Letní sezóna je obdobím, ve kterém se mnoho lidí rozhoduje pro koupi odšťavňovače právě proto, že je všude dostatek čerstvé a kvalitní zeleniny a ovoce. „Proto je naším cílem jim ukázat, jak investovat do svého zdraví a vysvětlit, na co je třeba při výběru odšťavňovače myslet,“ dodává Martin Šťastný.
Součástí kampaně Catler jsou televizní spoty, které natočil Martin Kacvinský, vysílané v České televizi, doplněné rozhlasovou kampaní na Frekvenci 1. Ucelený komunikační balíček podpoří online kampaň zahrnující YouTube videa, bannery, Google search. Samozřejmostí je kampaň na nejoblíbenější sociální síti Facebook.