Osvěžující chuť Británie zpříjemní českým milovníkům cideru také letošní léto. V rámci představení dvou nových příchutí nápoje Carling British Cider spouští značka novou marketingovou kampaň, které bude opět vévodit tradiční britský styl v několika podobách. Chybět nebude ani slogan „Dáš si Carling, darling?“
Britský objevitel a dobrodruh z počátku 20. století, ikonická „spice girl“, voják britské gardy s typickou čepicí z medvědí kůže či tradiční ostrovní gentleman s buřinkou. To jsou ústřední postavy letošní kampaně cideru značky Carling.
„Carling British Cider jsme v Česku představili poprvé loni, kdy jsme na trh uvedli příchuť kombinující cider se šťávou z těch nejzralejších třešní. Nyní portfolio rozšiřujeme o další dvě příchutě – Carling British Cider Appel a velmi osvěžující Carling British Cider Lime & Mint. Důraz na britský původ cideru budeme v rámci marketingových aktivit používat i nadále,“ říká David Šeberle, manažer značky Carling, podle něhož má Carling British Cider oslovit především aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se rádi baví a traví čas se svými přáteli.
Dalším komunikačním kanálem pro Carling British Cider budou on-line média a připraveny jsou také ochutnávky v maloobchodu i gastronomii. Kampaň Carling British Cider bude podpořena také prostřednictvím PR aktivit.
Televizní spot natočila agentura Leo Burnett ze Srbska. Na kampani se dále podílely agentury MOTION Media a Universal McCann, které se postaraly o nákup médií. Ochutnávky v maloobchodu i gastronomii zajišťuje agentura Everwhere a PR aktivity agentura AC&C Public Relations.