V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.
Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Výsledky soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže
brig. gen. Ing. Tomáš Lerch, Policejní prezidium České republiky
za osobní přínos realizaci komplexního přístupu
k marketingové komunikaci bezpečnosti silničního provozu
Zlatý delfín
Rudolf Bernart, Systematica, s.r.o.
za úspěšný marketing inovativního projektu BikeTower
Růžový delfín
Ing. Martin Šámal, VAFO Praha, s.r.o.
za vybudování mezinárodně úspěšné značky BRIT