5x více (o)tisků. Tak se jmenuje kampaň k uvedení nové řady multifunkčních zařízení Brother Ink Benefit na český trh. Hlavním benefitem novinky je až pětkrát více výtisků díky vysokokapacitním náplním. Dvouměsíční kampaň, která byla spuštěna na konci minulého týdne, designovala reklamní agentura MARCO BBN Czech Republic.
„Pro kampaň používáme inzerci v odborném tisku (časopisy Computer, Extra PC, Chip a Počítač pro každého), multifunkci jsme redakcím nabídli k testování, kde vzhledem k vlastnostem produktu očekáváme příznivé výsledky. Dalším informačním kanálem jsou bannery nabízené na servery systémem Real-Time Bidding (RTB). Bannery se budou objevovat asi na 50 serverech, které se věnují počítačům a technologiím,“ představil nadlinkovou část kampaně managing director MARCO BBN Pavel Marek.
Bannery i inzeráty směřují na microsite www.5xviceotisku.cz, na které návštěvníci najdou dvě soutěže. V první soutěžící nahrají své fotky z dovolené a systém je opatří filtrem evokujícím podvodní scenérii. Dva autoři fotografií, které dostanou v hlasování nejvíce hlasů, získají multifunkční zařízení řady Ink Benefit. Druhá soutěž je určena majitelům nového produktu – po zadání sériového čísla a odpovědi na soutěžní otázku mohou vyhrát některou z věcných cen – poukaz na zájezd s Čedokem, zájezd na Oktoberfest a vrácení peněz za zakoupené multifunkční zařízení. Na microsite www.5xviceotisku.cz návštěvníci najdou také základní informace o produktech Ink Benefit.
„Zadavatel se rozhodl pro spíše nízkonákladovou kampaň, proto jsme se rozhodli pro hravou formu podpořenou klasickou reklamou,“ zdůvodnil podobu kampaně Pavel Marek.
„Od kampaně si slibujeme zvýšení povědomí o novém produktu, které se pozitivně projeví i na prodejích,“ uvedl svá očekávání ředitel Brother International CZ Zdeněk Kapusta.