Komunikace

Bornier obsadil do kampaně Napoleona

Výrobce prémiových dijonských hořčic Bornier spustil svou první imageovou kampaň v ČR. Kromě svého francouzského původu v ní komunikuje také více než 200 let trvající historii.

Společně ji připravil výhradní distributor značky pro ČR – Al-Namura – s agenturou McCann Prague.

Hlavním motivem minimalistických vizuálů je stopa, kterou od roku 1816 zanechala hořčice Bornier nejen ve francouzských dějinách, ale i na konkrétních historických osobnostech. Kromě ikonické podobizny francouzského vojevůdce Napoleona Bonaparte tak mohou zákazníci vidět například i německého skladatele Ludwiga van Beethovena.
Komunikace běží postupně na indoor i outdoor plochách a v tištěných médiích.

bornier

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!