Přelomový Bohemia Sekt ICE přinesl do Česka nový trend pití sektu s ledem. Na jeho úspěch navazuje letošní novinka Bohemia Sekt Ice PiNK!, která je od května dostupná v maloobchodní síti. Značka zahájila letní komunikaci televizním spotem „Led nás spojuje“ na produkt Bohemia Sekt ICE.
Na vodní hladině se k sobě na ledových krách „přitažlivou” silou přibližuje několik mladých lidí, aby se společně sešli na letní party. Takto je obrazově ztvárněn ústřední claim kampaně: „Led nás spojuje.“ Dobře známý spot s podmanivou hudbou, který spotřebitelé vídají od roku 2020, získal pokračování. Ve víru tance se na letní party tentokrát objeví mladší a provokativnější růžová sestra Bohemia Sekt Ice PiNK! zdobená ikonickým růžovým vykřičníkem.
Prodloužená verze s růžovou novinkou Bohemia Sekt Ice PiNK! je vysílána od 9. května. O tvorbu kampaně se postarala kreativní agentura WMC/GREY a režisér Jakub Žídek. Kromě 30vteřinového televizního spotu vznikly i kratší stopáže.