Reklama

Bob a Bobek v hlavní roli reklamy pro Brumíka

Novou televizní reklamní kampaň představuje značka jemného pečiva Brumík. Hlavní roli v ní hrají kreslené postavičky slavných králíků Boba a Bobka, kteří se snaží v kuchyni získat svého Brumíka, ale moc se jim to nedaří.

Překvapí je totiž maminka společně s holčičkou. Nakonec si dají svačinový produkt ve tvaru medvídka všichni společně. Společnost Mondelez, která je producentem této značky, zakoupila práva na použití slavných večerníčkových postaviček od České televize. Na rozdíl od originální verze příběhů dvou králíků z klobouku kouzelníka Pokustóna, propůjčil oběma protagonistům svůj hlas Petr Čtvrtníček.

„Využili jsme sice českou večerníčkovou klasiku, ale přesto zaměřujeme naši reklamu na dospělou populaci,“ říká Jana Hartmannová, manažerka značky Brumík. Ze spotřebitelského výzkumu nám vyplynulo, že Bob a Bobek patří mezi nejznámější klasické večerníčkové postavičky dokonce s 99procentní znalostí mezi dospělými. Těm pak přináší nejenom krásné vzpomínky na jejich dětství. Více než 80 % z nich nám uvedlo, že sledování Boba a Bobka je pobaví i nyní, když jsou sami dospělí.“

Z výzkumu dále vyplynul názor 75 % respondentů, že současné děti daleko více zajímají jiné příběhy, a to především pohádky ze světové produkce, které lokální večerníčky milované celými generacemi naprosto zastiňují. Přitom u Boba a Bobka a jejich poťouchlých akcí se údajně dokáže stále zasmát i pobavit až 76 % diváků. Kampaň poběží v televizi od ledna a během roku se oblíbené postavičky Boba a Bobka objeví i v celé řadě dalších doprovodných marketingových aktivit. Zařazení reklamy v rámci vysílání se vyhýbá programům zaměřeným na dětskou populaci.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!