Agentura Havas PR zvítězila ve výběrovém řízení společnosti BILLA ČR na dodavatele služeb Public Relations. Havas se bude věnovat podpoře korporátní i produktové komunikace a dlouhodobé profilaci supermarketů BILLA s důrazem na širokou nabídku čerstvých a kvalitních potravin včetně produktů vlastních značek a regionálních produktů.
Agentura zvítězila ve dvoukolovém tendru a smlouva je uzavřena na tři roky.
„V tendru jsme vybírali z celkem pěti kandidátů. Agentura Havas nás přesvědčila svými zkušenostmi na poli korporátní i produktové komunikace, znalostí mediálního prostředí a kvalitou zpracování případových studií zaměřených na zvýšení Share of voice, na které se chceme v následujícím období zaměřit,“ řekla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí společnosti BILLA ČR.
Pro BILLU bude pracovat tým Havas PR pod vedením Lucie Strnadové, která na pozici PR Director zastřešuje klienty z oblasti rychloobrátkového zboží.