Letošní Velikonoce dostávají v podání nové věrnostní kampaně BILLY zcela jiný rozměr. Od středy 14. března si zákazníci budou moci směnit nasbírané nálepky za nákup za velikonočního HIP HOP HOP zajíce, který se před koledníky snadno schová do barevného plyšového vajíčka.
Své oblíbené potraviny si zákazníci budou přes velikonoční svátky moci nakoupit na Velký pátek a po celý předvelikonoční víkend. Na Velikonoční pondělí pak zůstanou prodejny BILLA zavřeny.
„Velikonoce se v našich podmínkách slaví mnoha různými způsoby. My jsme se letos rozhodli jít jiným a velmi netradičním směrem. Přicházíme s kampaní, která do našich domácností vnáší po chmurném období zimy hravost a radost z jara,“ řekla Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR. „Našim zákazníkům dáváme navíc možnost obdarovat malé koledníky něčím jiným a přitom velmi originálním,“ dodává Simona Breen.
Princip sbírání nálepek je opět zcela jednoduchý. Od středy 14. března získají zákazníci za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč jednu samolepku, kterou si nalepí na hrací kartu. Jakmile jich nasbírají 15, budou si ho moci směnit za plyšového zajíčka za 29,90 Kč. Nálepky bude možné získat za nákup až do 17. dubna, k vyzvednutí na prodejnách budou v BILLE až do 24. dubna nebo do vyprodání zásob.