Společnost BILLA zahájila druhou fázi kampaně „27 let jsme Vašimi experty na čerstvost“, která se v průběhu následujících týdnů bude soustředit na komunikaci pečiva. Zároveň se startem kampaně začala BILLA nabízet na všech svých prodejnách čerstvě rozpečené pečivo každou půlhodinu.
Kampaň společnost BILLA odstartovala v létě s důrazem s důrazem na ovoce a zeleninu, v říjnu se překlopila do další fáze, která se soustředí na komunikaci čerstvého pečiva. „V souladu s naší dlouhodobou filozofií jsme se rozhodli nabízet zákazníků čerstvě rozpečené pečivou každou půlhodinu. Ať tedy zákazník přijde na nákup v jakoukoli denní dobu, může si vybrat z více než 30 druhů pečiva, které dvakrát za hodinu kontrolují a obměňují vyškolení pracovníci. Kdy bude křupavé pečivo právě vytažené z pece k dispozici, zákazníkovi prozradí výrazné nástěnné hodiny na každé prodejně,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR. Souběžně s kampaní BILLA pokračuje v rekonstrukci stávajících prodejen, aby vyzdvihla kvalitu a čerstvost nabízených potravin.