„Kvalitní a čerstvé“ se stalo hlavním krédem společnosti BILLA již před 27 lety. V prodejnách od té doby bylo obslouženo na několik stovek milionů zákazníků, kteří BILLU vyhledávají hlavně pro širokou nabídku potravin té nejvyšší kvality.
V portfoliu společnost nabízí na 9 000 potravin, jež jsou do supermarketů dodávány denně. Sezónní ovoce a zelenina pod značkou Česká farma putuje do nákupních košíků zákazníků dokonce ještě tentýž den, kdy se v ranních hodinách sklidí na polích místních zemědělců.
„Nabízet čerstvé a kvalitní potraviny pro nás není žádnou novinkou. Na českém trhu jsme již 27 let a naše strategie se od té doby nezměnila. Jsme konzistentní v našich strategických postojích a službách, které nabízíme našim zákazníkům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR. „Jediné, co se v průběhu let změnilo, je šíře potravin, které nabízíme. Do našeho portfolia zavádíme pravidelně nové zboží, které zákazníkům zlepšují jejich životní styl, nebo potraviny obměňujeme podle aktuálních preferencí spotřebitelů. Jsme supermarketem 21. století a již 27 let opravdovými experty na čerstvost a kvalitu,“ dodává Jaroslaw Szczypka.
V korespondenci s kampaní začala společnost BILLA s rekonstrukcí svých stávajících prodejen. Nové uspořádání má za cíl vyzdvihnout dlouhodobou strategii firmy s důrazem na kvalitu, čerstvost a podporu lokálních dodavatelů a regionálních producentů. Rekonstruovaných prodejen bude do konce roku více než 40 a v příštím roce budou následovat další.
Kampaň společnost BILLA startuje s důrazem na ovoce a zeleninu, v dalších týdnech pak zdůrazní i další čerstvé úseky a aktuální položky dle sezónnosti. V předchozích letech byla realizována i některých zemích, kde skupina REWE provozuje své obchodní řetězce, a nyní, v lokální produkci agentury McCann Prague, startuje i v České republice.