Už od ledna se mohou zákazníci BILLY těšit na novou kampaň, která jim pravidelně přinese výběr produktů za extra výhodné ceny. Akce je pokračováním kampaně „Billa je levná,“ která odstartovala již v roce 2016.
„Dobrá hospodyňka pro slevu i přes plot skočí,“ tak zní jeden ze sloganů nové kampaně společnosti BILLA. Ta si obecně hraje s různými tradičními českými příslovími, které jsou vždy vztaženy k nakupování za akční ceny. „V rámci nové kampaně chceme zákazníkům ukázat, že nakupovat ve slevách není žádná ostuda. Ambasadorkou výhodného nakupování v BILLE se letos stala Pavla Tomicová, finalistka poslední řady Stardance,“ uvádí Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR.
Kampaň navazuje na úspěchy z předchozích let, kdy společnost plošně zlevňovala regálové ceny svých produktů. Nyní chce BILLA zákazníkovi ulehčit nákupy a vybírá za něj produkty za ty vůbec nejvýhodnější ceny. Ty lidé naleznou v klasickém letáku, online, v tisku a také v novém televizním spotu. „Třetí sezona „Billa je levná“ se od těch dřívějších odlišuje. Naši zákazníci již z přechozích let vědí, že v BILLE najdou trvale příjemné ceny. My chceme komfort při nakupování posunout ještě dál, a proto jsme se nyní zaměřili na výrobky s promo cenami,“ uvádí Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR.
Kampaň se postupně objeví ve všech reklamních formátech společnosti. Kromě podpory v médiích s důrazem na TV a tisk se položky s promo cenami představí v klasickém letáku. Ten naleznou zákazníci na prodejnách, ale také online. Hlavní sdělení kampaně naleznou zákazníci také na prodejnách BILLA.