Nová značka společnosti BigMedia chce být vidět, nechce být průměrná ani být „jedna z mnohých“. Toto zdravé sebevědomí, které čiší ze společnosti samé, se odráží i v nové značce.
Jasně modrá barva nového loga BigMedia vyjadřuje přímočarý a jednoznačný přístup k hodnotám, které společnost vytváří. Široký tvar písmene „B“ působí rozložitě, vyzařuje sílu, stabilitu a serióznost. Samotné logo z dílny grafického studia Heyduk, Musil & Strnad, s.r.o, symbolizuje novou éru společnosti BigMedia.
S téměř 60% podílem na trhu je BigMedia dlouhodobě leadrem trhu venkovní reklamy v ČR. Tuto dosavadní prioritní činnost jsme již dříve rozšířili o pořádání výstav a komerčních eventů na míru pro naše klienty. Nově nyní rozšiřujeme působení v online prostoru, ve kterém jsme zatím svým klientům pouze umožňovali objednávání venkovních ploch prostřednictvím největšího eshopu s venkovní reklamou www.plakatov.cz. V blízké budoucnosti klientům nabídneme možnost naplánování kombinovaného balíčku „OOH&online“, díky kterému dosáhnou vyšší efektivity zásahu, než kdyby tyto kampaně plánovali sami odděleně. Do online kampaní bychom rádi zařazovali i náš vlastní lifestylový web flowee.cz. „V propojení venkovní reklamy a online prostředí vidíme velký potenciál. Kombinace offline a online komunikace přináší klientům a jejich kampaním obrovský zásah. Připravujeme produkt, kterým bychom chtěli oslovit naše klienty a kromě venkovní reklamy jim nabídnout právě i online komunikaci a spojit tak kampaně klientů do jednoho celku s efektivnějším zásahem,“ poodhaluje Marek Pavlas, ředitel BigMedia, nový směr, kterým se chce společnost do budoucna ubírat.
V oblasti výstav má BigMedia na svém kontě již pořádání takových projektů, jako byla expozice Lendl:Mucha, která trhla v rámci České republiky návštěvnický rekord. S bezmála dvěma sty tisíci návštěvníky je stále historicky nejnavštěvovanější výstavou výtvarného umění u nás. Úspěšnou z pohledu přiblížení tvorby veřejnosti dvou umělců se pak stala expozice Chagall/Reynek. A v současné době produkuje výjimečnou výstavu mapující 60 let hvězdné dráhy fenoménu československého popu, Karla Gotta, GOTT, MY LIFE.
V místě konání výstavy, na lodi pojmenované po společnosti, firma BigMedia nové logo za účasti Karla Gotta rovněž představila svým partnerům. Zároveň také pro ně uspořádala společenský večer, v jehož rámci se uskutečnila aukce šatů Charlotte Elly Gottové, které oblékla na předávání cen Slavík 2016, luxusního limitovaného box setu „Gott My Life“, který byl vydán v rámci konání stejnojmenné výstavy a LP Karla Gotta „Mezi Vltavou, Donem A Dunajem“.