BeWooden spouští v těchto dnech kampaň, jejímž cílem je upozornit na dobrovolnou činnost několika desítek tisíc členů Klubu českých turistů, díky kterým patří Česko mezi jednu z nejlépe značených turistických tras na světě. V letní kampani „Nesejít z cesty“ také ukáží netradiční místa v ČR a upozorní na odpovědný přístup jednotlivců k přírodě.
Nová produktová řada batohů, peněženek z pratelného papíru, zápisníků a MacBook obalů, přivedla tvůrce těchto produktů, jenž vznikají výhradně v Česku, na myšlenku odprezentovat nové produkty v obrazové kampani, která ukáže neznámá přírodní místa v Česku. Jedním z cílů kampaně je podpořit činnost třiceti tisíc dobrovolných členů Klubu českých turistů.
„Člověk je v přírodě jenom hostem a měl by se držet trasy, aby přírodu zbytečně nelikvidoval,“ uvedl k záměru kampaně Radim Ivan, šéf marketingu BeWooden.
V kampani „Nesejít z cesty“ chce český výrobce z Beskyd ukázat osobitý přístup k práci i samotnému podnikání. Firma totiž veškeré módní doplňky vyrábí ručně v Česku a výhradně z přírodních, nadbytečných materiálů.
„Klub českých turistů je legendární organizací a stejně jako firma BeWooden se zrodila z dobrého nápadu a vyrostla odspodu. I z tohoto důvodu jsme zvolili koncept Nesejít z cesty, protože klub pomocí svých značek zajišťuje v přírodě orientaci, aby se nikdo neztratil.
Celá kampaň bude kromě lifestylových fotografií doplněna o speciální landing page a videa. Ve své druhé části kampaně plánují BeWooden vydat cestovního průvodce, který bude motivovat turisty k návštěvě netradičních míst české přírody. Tipy na místa včetně zmíněných fotografií dodají známí čeští cestovatelé a tvůrci. Firma kampaň realizuje interně, poběží od konce června do září, podpoří ji dvě desítky známých influencerů a na podporu vzdělávací kampaně firma vyrobila sadu dřevěných broží s motivy turistických značek.
„Každý milovník turistiky tak může vyjádřit svoji příslušnost k této nádherné tradici,“ uzavřel Ivan, který je tvůrcem strategie kampaně.
Autorem úvodních fotografií je Radek Šviderský a autorkou kreativního řešení, včetně klíčového vizuálu Martina Erbanová.