Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger a v kampani hrají hlavní roli použité ingredience. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří neodolatelnou kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru
To reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat. Kampaň běží od 18. března v TV, během jara se objeví i v digitálních kanálech, na sociálních sítích, v printu a outdooru.
Nový přírůstek do řady Fruits & Herbs je založen na dokonalé kombinaci bylin a ovoce. Nižší obsah alkoholu a ovocná složka Becherovky Orange & Ginger otevírají dveře k novým spotřebitelům. Motiv na etiketě odkazuje na přírodu a autentickou chuť použitých ingrediencí. Prémiový design ve spojení s ikonickou plochou lahví pak navazuje na Becherovku Original.
„Chtěli jsme vytvořit spot, který diváka doslova ponoří do víru chutí nové Becherovky Orange & Ginger, hlavní roli tak hrají právě použité ingredience, tedy pomeranč, bylinky a zázvor,“ komentuje nový spot Pavel Geschmay, marketing manager Jan Becher Pernod Ricard. „Po delší době jdeme ven s novinkou a jsem rád, že právě s tímto spotem,“ dodává Geschmay.
„Zvažovali jsme, zda při výrobě spotu použít čistě CGI, anebo kombinaci s reálným natáčením. Jsme rádi, že jsme nakonec šli cestou většinového natáčení s jediným CGI záběrem. Natáčení bylo zábavnější, a spot je autentičtější,“ popisuje Michaela Rodovská, account team leader YYY agency.