Nová kampaň odkazuje v ní na historii a tradici bylinného likéru, který se vyrábí v Karlových Varech nepřetržitě od roku 1807. Hlavní roli v reklamních spotech sehrála ikonická lahev, která je pro Becherovku typická.
Becherovka byla jedním z prvních hráčů v kategorii bitter a už více než 200 let se drží své receptury a svých hodnot. Nová komunikace stojí na několika pilířích. Hlavním je lahev, kterou i v siluetě pozná více než třetina české populace.
„Becherovka má ikonickou lahev. Nová kampaň je v podstatě jen o ní. Žádní nadšení konzumenti na baru. Jen interpretace lahve, jejích vlastností a historie,“ říká Marek Linhart, kreativní ředitel YYY agency, která nový spot pro Becherovku zrealizovala.
Legendární plochý tvar lahve navrhl pro Becherovku v roce 1866 Karel Laube a od roku 1907 se odlévá z typického zeleného skla, i proto je ve spotu jednou tvořena ze skleněných krystalků a v jiném zase z bylin, odkazujících na tajemnou recepturu.
„Touto komunikací chceme vybudovat silné povědomí o tom, z čeho je produkt vyroben a jaké hodnoty reprezentuje. Ikonickou lahev propojujeme s novým sloganem Originál Bitter 1807. Ten odkazuje na naši originální recepturu, unikátní neměnnou hořkosladkou chuť a dlouhou tradici, což podtrhuje i hlavní headline Svět se mění, chuť zůstává,“ komentuje kampaň Pavel Geschmay, Marketing Manager Jan Becher Pernod Ricard.
Agentura YYY pro Becherovku vytvořila zcela nový vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, který maximálně využívá barevnou paletu značky a s lahví zachází jako s klenotem. Hudební doprovod složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček.
„Becherovka je česká klasika. Nová komunikace má ukázat, že i tradiční značka dokáže být svěží, současná, a překvapivě i zábavná,“ říká Josef Havelka, dlouholetý strategický konzultant značky.