BB Centrum spustilo nové webové stránky. Ty odpovídají současným trendům on-line komunikace a internetové prezentace, jsou uživatelsky přehlednější a mají responzivní design, díky kterému se stránka přizpůsobí všem stolním i mobilním zařízením.
„S novým webem přišel i nový styl komunikace s podtitulem „Jedno místo, jeden den“, který charakterizuje BB Centrum nejen jako unikátní administrativní projekt, ale také jako atraktivní místo pro bydlení, s mnoha obchody, restauracemi i místo s širokou nabídkou služeb včetně mateřské a základní školy a prostoru pro sportovní a volnočasové aktivity,“ doplňuje Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept., PASSERINVEST GROUP, a.s.
Pro ucelený obraz BB Centra jako multifunkčního areálu je využita i letecká mapa, která slouží k doplnění informací o jednotlivých budovách a nabízí lepší orientaci v přehledu služeb, restaurací, kaváren, sportovišť, parků apod., vždy s vyznačeným místem, kde se právě uživatel nachází.
Nový styl komunikace BB Centra směrem k novým, potenciálním i těm stávajícím klientům a širší veřejnosti je doplněn o dvě nové videoprezentace s podtitulem „Jedno místo, jeden den“.