Dynamické, otevřené, osobní…To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner Baumann vysvětluje: „Naše značka je naše nejdůležitější rozlišovací vlastností. Lidé z celého světa více než 150 let důvěřují společnosti Bayer.“
Změna identity Bayer je zřejmá ve všech oblastech – v online a offline vizuálních i audiovizuálních médiích, v legendárním logu „Bayer Cross“ i v barevném schématu, použitém fotografickém stylu a také v písmu. Barvy a obrázky společnosti Bayer jsou nyní živější, teplejší a dynamické. Jeho vnější vzhled je otevřenější a kosmopolitní. „Bayer Cross“ je pečlivě přizpůsoben potřebám dnešního digitálně propojeného světa. Zároveň zůstává nezpochybnitelným výrazem značky Bayer – konec konců, jméno zastupuje odbornost a kvalitu po celém světě již od roku 1863.