Branding

Bayer posiluje svou značku

Dynamické, otevřené, osobní…To jsou aktuální atributy inovovaného loga společnosti Bayer. Jak CEO společnosti Werner Baumann vysvětluje: „Naše značka je naše nejdůležitější rozlišovací vlastností. Lidé z celého světa více než 150 let důvěřují společnosti Bayer.“

Změna identity Bayer je zřejmá ve všech oblastech – v online a offline vizuálních i audiovizuálních médiích, v legendárním logu „Bayer Cross“ i v barevném schématu, použitém fotografickém stylu a také v písmu. Barvy a obrázky společnosti Bayer jsou nyní živější, teplejší a dynamické. Jeho vnější vzhled je otevřenější a kosmopolitní. „Bayer Cross“ je pečlivě přizpůsoben potřebám dnešního digitálně propojeného světa. Zároveň zůstává nezpochybnitelným výrazem značky Bayer – konec konců, jméno zastupuje odbornost a kvalitu po celém světě již od roku 1863.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!